Västerås




Förra veckan besökte jag Västerås för att inreda en lägenhet. Uppdraget kom hastigt och tack vare mitt underbara möbel- och rekvisitalager kunde jag möblera tre rum och kök utan några inköp. Du känner säkert igen många saker och ting från tidigare visningslägenheter men nu i lite nya sammansättningar.

Jag landade i Västerås kl. 13 på onsdagen, jobbade som en tokigt och hade den klar till dagen därpå då det skulle filmas. Packade och bar och sedan tillbaka till Stockholm på torsdagskvällen. Kul uppdrag som gav härlig träningsvärk på fredagen. Här är lite snabbt tagna bilder, hoppas du ursäktar den dåliga bildkvaliteten och den inte allt för precisa stylingen.

Det här uppdraget var ett av flera som jag kommer att jobba med under december inför nästa års spännande nyheter som JM kommer att lansera under januari. Mer om det kommer här och på JM.se

Foto: Marie


2 kommentarer:

  1. Hej
    Vart kommer skrivbordsbänkskivan?
    Mvh/Emilia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Emilia! Den är en gammal IKEA skiva som tyvärr har utgått ur deras sortiment.

      Radera